topSite
 

Ai nevoie de sfatul unui avocat ?

Raspuns garantat in maxim 24H ! Raspund avocati cu peste 10 ani experienta de barou.

mmagazin online de piese  moto, echipament moto

21.01.2013

Salariu minim majorat în două etape

 

Conform proiectului de Hotărâre de Guvern, publicat pe site-ul Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată, se stabilește astfel:

  • începând cu data de 01 februarie 2013 la 750 lei lunar;
  • începând cu data de 01 iulie 2013 la 800 lei lunar;

Pentru personalul din sectorul bugetar, nivelul salariului de bază, nu poate fi inferior nivelului salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată.

 

Reamintim că în funcție de cuantumul salariului minim brut pe țară garantat în plată se calculează punctul amendă în cazul contravențiilor din codul rutier (10% din salariul minim).

 

  • TEL INFO-CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita
  • Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Prahova
  • Adresa:Ploiesti, Str. Industriei nr. 111, cod 100514
  • Tel.:0244/576.436
  • Tel.:0344/401394; 0344/401.395
  • Fax:0244/576.643
  • e-mail:reclamatii.prahova@opc.ro
  • www.anpc.gov.ro
powered by Payu
endSite