topSite
 

Ai nevoie de sfatul unui avocat ?

Raspuns garantat in maxim 24H ! Raspund avocati cu peste 10 ani experienta de barou.

mmagazin online de piese  moto, echipament moto

Abonare newsletter stiri juridice

In cazul in care doriti sa va abonati la ultimele noutati legislative, utlimele stiri, informatii complete din domeniul juridic va rugam dati click pe butonul de mai jos.

abonare newsletter

 

Avocat online

Intrebare pusa la data: 05.05.2010 10:05:12
Status mesaj: (Mesajul dvs. a primit raspuns)

05.05.2010 10:05:12

Q: Public

Am primit pensie de urmas in urma decesului tatlui meu si nu am stiut ca nu trebuia sa lucrez pe perioada in care am primit pensia. Am primit de la Casa de Pensii Dolj o decizie prin care trebuie sa inapoiez suma de 10017 lei calculata pe perioada 01.09.2007 - 01.04.2010, dar in perioada 01.10.2007 - 01.08.2008 nu am fost angajata si nu figurez nici la Casa de Pensii ca fiind angajata, dar la calculul debitului mi s-a calculat si aceasta perioada (suma fiind de 3000 lei in aceasta perioada). Am trimis la Casa de Pensii o cerere prin care solicit recalcularea debitului tinand cont de perioada in care nu am fost angajata, dar inca nu mi-au raspuns, iar pe decizia data de ei scrie ca o pot contesta la Tribunalul Dolj in termen de 45 de zile. Intrebarea mea este daca nu-mi raspund la cererea depusa sau imi raspund tarziu si depasesc 45 de zile ii mai pot da in judecata dupa aceste 45 zile? Mentionez ca decizia este data in 25.03.2010 si 45 de zile se implinesc pe 08.05.2010. Va multumesc!

05.05.2010 10:05:45

A: roxana

Recomandarea noastra este sa contestati categoric aceasta decizie, deoarece daca depasiti acest termen contestatia dvs. va fi respinsa din start pentru ca este tardiv introdusa. Chiar daca raspunsul dat de Casa de Pensii Dolj vine dupa expirarea termenului de 45 de zile, dvs. nu veti mai putea formula contestatia in termen legal si pierdeti aceasta cale de atac. Este mult mai util sa aveti o sentinta judecatoreasca de anulare a deciziei ilegale, decat sa incercati rezolvarea situatiei pe cale administrativa (care in unele situatii poate dura destul de mult).

05.05.2010 10:05:37

Q: Public

Va multumesc mult pentru recomandare!

06.05.2010 05:05:06

Q: Public

Va rog frumos, as mai avea o intrebare: cat m-ar costa intocmirea contestatiei de catre un avocat fara sa ma reprezinte in instanta? Va multumesc!
  • TEL INFO-CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita
  • Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Prahova
  • Adresa:Ploiesti, Str. Industriei nr. 111, cod 100514
  • Tel.:0244/576.436
  • Tel.:0344/401394; 0344/401.395
  • Fax:0244/576.643
  • e-mail:reclamatii.prahova@opc.ro
  • www.anpc.gov.ro
powered by Payu
endSite