topSite
 

Ai nevoie de sfatul unui avocat ?

Raspuns garantat in maxim 24H ! Raspund avocati cu peste 10 ani experienta de barou.

mmagazin online de piese  moto, echipament moto

Abonare newsletter stiri juridice

In cazul in care doriti sa va abonati la ultimele noutati legislative, utlimele stiri, informatii complete din domeniul juridic va rugam dati click pe butonul de mai jos.

abonare newsletter

 

Avocat online

Intrebare pusa la data: 02.06.2010 05:06:57
Status mesaj: (Mesajul dvs. a primit raspuns)

02.06.2010 05:06:57

Q: Public

Buna ziua, Am nevoie in urm. problema : Unicredit mi-a trimis extras de cont (singurul) cu suma restanta. In urma solicitarii dovezii desch. de cont si a unui extr. detailat, am real. ca suma reprez. dobanzi si comisioane ce curgeau din 30.06.2007. Contul a fost deschis in 09.06.2005 si pana in 30.06.2007 era pe plus. In cererea de desch. de cont era bifat ca extrasele se vor ridica de la banca(nu eu). Initial contul nu avea comision de administrare, dar in actele ad. banca isi rezerva dr. sa modif. comisioanele, dob. fara instiintare prealabila,iar aceste modif. se vor face prin afisare la sediul bancii. In 2007 a avut loc fuziunea si nu am primit nici o informare legata de modif. IBAN si comisioane. Tot in anexa scrie ca banca poate inchide contul cl. daca nu exista operatiuni in cont pe o per. de 6 luni, de ce nu l-au inchis (asa cum credeam) ???? Este legal sa solicite aceste comisioane de admin. pt. un cont care de fapt din 2007 nu mai putea fi utilizat sch. IBAN-ul ? Flory

05.06.2010 08:06:56

A: roxana

Pentru a va putea oferi un raspuns pertinent trebuie analizat contractul incheiat de dvs. cu unitatea bancara si toate anexele acestuia. In masura in care prin contractul initial nu erau mentionate comisioane de administrare ale acestui cont, mentionandu-se foarte clar ca acest cont este scutit de comision de administrare, banca, indiferent de modificarile intervenite in structura sa, nu poate percepe in mod legal, la acest moment astfel de comisioane, cu exceptia cazului in care dvs. ati incehiat cu unitatea bancara un act aditional la contract prin care ati acceptat introducerea unui astfel de comision. Din mesajul dvs. intelegem ca prin contractul initial acest tip de cont era scutit de comision de administrare, banca rezevandu-si dreptul de a modifica celelalte comisioane cuprinse in contract.Intr-o astfel de situatie va recomandam sa va adresati OPC cu o sesizare a situatiei de fapt, atasand contractul de deschidere cont incheiat cu unitatea bancara. Acesta este un prim pas ce va poate ajuta sa solutionati problema litigioasa.

  • TEL INFO-CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita
  • Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Prahova
  • Adresa:Ploiesti, Str. Industriei nr. 111, cod 100514
  • Tel.:0244/576.436
  • Tel.:0344/401394; 0344/401.395
  • Fax:0244/576.643
  • e-mail:reclamatii.prahova@opc.ro
  • www.anpc.gov.ro
powered by Payu
endSite