topSite
 

Ai nevoie de sfatul unui avocat ?

Raspuns garantat in maxim 24H ! Raspund avocati cu peste 10 ani experienta de barou.

mmagazin online de piese  moto, echipament moto

Abonare newsletter stiri juridice

In cazul in care doriti sa va abonati la ultimele noutati legislative, utlimele stiri, informatii complete din domeniul juridic va rugam dati click pe butonul de mai jos.

abonare newsletter

 

Avocat online

Intrebare pusa la data: 29.10.2010 07:10:08
Status mesaj: (Mesajul dvs. a primit raspuns)

29.10.2010 07:10:08

Q: Public

Acum câteva zile lucrătorii de la firma de distribuţie a apei potabile, au lucrat într-o stradă învecinată şi au dezafectat o conductă, fapt pentru care eu am rămas fără apă, deoarece ei credeau că eu sunt racordat dintr-o altă conductă, nu cea dezafectată. Mi-au comunicat că vor amplasa un cămin de vizitare în faţa casei mele, dar lucrările de amplasare a sistemului de alimentare (săpături, ţevi, etc.) din curtea mea trebuie să le achit (aprox.2.000 RON). Până în acest moment eu am avut un sistem de alimentare care funcţiona bine. Casa a fost construită de o firmă de stat în 1968, predată ulterior Întreprinderii de Gospodărire Comunală şi Locativă Judeţeană, de la care a fost cumpărată de părinţii mei. Din păcate nu am proiectele tehnice iniţiale pentru a demonstra că racordul iniţial a fost făcut "conform planului". Chiar trebuie să plătesc eu aceste costuri, chiar dacă nu este vorba de stricarea sistemului vechi, ci pus şi simplu de o reorganizare a alimentării locale cu apă. Ast

05.11.2010 01:11:00

A: loredana

In opinia noastra ar trebui sa faceti o adresa la primarie in care sa solicitati sa vi se precizeze din ce motive ati fost debransat practic de la conducta de apa, care este temeiul in baza caruia dvs. trebuie sa achitati respectivele sume de bani, din moment ce sistemul dvs. de distribuitie apa functiona perfect inainte de dezafectarea conductei, respectiv sa va precizeze Hotararea de consiliu local sau ce alte acte normative mentioneaza aceasta obligatie a dvs. si in functie de raspuns se poate stabili eventualele posibilitati de actiune

  • TEL INFO-CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita
  • Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Prahova
  • Adresa:Ploiesti, Str. Industriei nr. 111, cod 100514
  • Tel.:0244/576.436
  • Tel.:0344/401394; 0344/401.395
  • Fax:0244/576.643
  • e-mail:reclamatii.prahova@opc.ro
  • www.anpc.gov.ro
powered by Payu
endSite